KONFERANSLAR

 

 

 

 

 

 

 

ÖZEL YÜKSELİŞ KAMPÜSÜ ICES 2019’ DA

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019) dünyadaki meslektaşlarla uzmanlık, deneyim ve çalışmaların paylaşımına katkı sağlamayı amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda kongrenin ana teması “Değişen Dünyada Eğitim olarak belirlenmiştir. Kongre 25/28 Nisan 2019 tarihleri arasında ANKARA Kızılcahamam’ da yapılacaktır. Okulumuz öğretmenleri ve kabul edilen sınıf içi uygulama bildirileri şu şekildedir:

ÖZEL YÜKSELİŞ İLKOKULU

AYLA ATLAS SINIF ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-461          3.SINIFLARDA ETKİLİ TRAFİK EĞİTİMİ EFFECTIVE TRAFFIC TRAINING IN 3rd GRADES

HATİCE DOĞAN SINIF ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-492          ÇOK YAŞAYIN ÇOCUKLAR ULUSAL OKUL ORTAKLIĞI PROJESİ CHILDREN! LIVE LONG! SCHOOL PARTNERSCHIP PROJECT

SERPİL ABAY SINIF ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-492          ÇOK YAŞAYIN ÇOCUKLAR ULUSAL OKUL ORTAKLIĞI PROJESİ CHILDREN! LIVE LONG! SCHOOL PARTNERSCHIP PROJECT

ÖZEL YÜKSELİŞ ORTAOKULU

BURCU ESİN MEMİŞ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-483          ORTAOKUL 5.SINIFLARDA ATASÖZLERİNİN ÖĞRETİMİNE YENİLİKÇİ BİR BAKIŞ AÇISI AN INNOVATIVE OVERVIEW TO THE PROVERBS IN SECONDARY SCHOOL 5th GRADE

DERYA PINAR İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-460          SAĞLIKLI VE MUTLU YAŞAM ÜNİTESİNİN İNGİLİZCE DERSİNE ENTEGRE EDİLMESİ INTEGRATION OF HEALTHY AND HAPPY LIFE UNIT INTO ENGLISH IN 5th GRADES

ÖZEL YÜKSELİŞ ANADOLU LİSESİ

GÜLDEN ÇOTULAY BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-476          10. SINIFLARDA YENİLİKÇİ YÖNTEMLERLE HÜCRE DÖNGÜSÜ VE MİTOZ AŞAMALARI EĞİTİMİ TEACHING CELL CYCLE AND MITOSIS STAGES BY USING INNOVATIVE METHODS IN CLASS 10

MERYEM SAPMAZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-420          Pİ GÜNÜNÜN MATEMATİK DERSİNE ENTEGRE EDİLMESİ INTEGRATION OF PI DAY TO MATHEMATICS

MEHMET ÖZBEYTİMUR KİMYA ÖĞRETMENİ

ICES/UEBK-503          10. SINIFLARDA İNDİKATÖRÜN TANIMININ NE OLDUĞU VE NE İŞE YARADIĞININ KALICI ÖĞRETİLMESİ TEACHING THE DEFINITION OF THE INDICATORS IN GRADE 10

 

 

 

 

Yükseliş Koleji öğretmenlerinin hazırladıkları bildiriler 18/22 Nisan 2018 tarihleri arasında Antalya’da yapılan olan 27. Eğitim Bilimleri Kongresinde sunuldu.

Kongreye katılan bildiriler ve öğretmen adları: 
Ayla Atlas İlkokul 2.Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Augmented Realıty (Artırılmış Gerçeklik) Kullanımı
Bora Karademir İlkokul 3. Sınıflarda Yaratıcı Yazı Atölyesi Dersinde Bilgisayar Destekli Kavram Haritaları Kullanımı
Hatice Doğan İlkokul 3.Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Öğrenci Merkezli Teknoloji Destekli Uygulama Örneği
Esen Sandıraz İlkokulda Stem Uygulama Örneği 

 

ÖZEL YÜKSELİŞ KAMPÜSÜ FATİH PROJESİ EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ZİRVESİNE DAVET EDİLDİ.

2-3 Kasım 2018 tarihlerinde Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü önderliğinde Ankara’da gerçekleştirilen FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesinin, akademisyenleri, karar vericileri, uzmanları, öğretmenleri, her seviyeden ilgili öğrencileri, sivil toplum temsilcileri ile özel sektörü bir araya getirerek teorik ve pratik bilgilerin tartışıldığı ve paylaşıldığı bir ortam olması amaçlanmıştır.

 Zirvede FATİH Projesi bağlamında eğitim teknolojileri ve öğretmen – öğrenci ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi konulara yönelik konuşmacılar, paneller ve sözlü sunumları gerçekleştirilecektir. Ayrıca Kodlama, Robotik ve STEM gibi birçok alanda atölye/workshop yapılacaktır. Zirvenin dili Türkçe ve İngilizce olup eğitim teknolojilerindeki gelişmelerin FATİH Projesi kapsamında değerlendirilme imkânı sunulması ile özel bir toplantıdır.

 

 

 

 

 

Özel Yükseliş Ortaokulu Biilgisayar ve Teknoloji öğretmenleri Eyüp Yılmaz ve Yağmur Yılmaz’ın birlikte yürüttükleri ‘’Kodlamaya Başlayalım’’ adlı okul ortaklığı projesi, 2-4 Kasım 2018 tarihleri arasında yapılan Eğitim Teknolojileri Zirvesine katıldı ve öğretmenlerimiz tarafından başarı ile sunuldu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖZEL YÜKSELİŞ KAMPÜSÜ EYFOR DA

ÖZEL YÜKSELİŞ KAMPÜSÜ öğretmenleri 1-4 Kasim tarihleri arasinda Antalya’da yapilan Eyfor Konferansinda sınıf ici uygulamalarını sundu.

EYFOR, eğitim bilimleri ve yönetimi alanlarında akademik birikimler ile uygulama çalışmalarını buluşturan bir kongre niteliği taşımaktadır.